Wie denk ik wel niet dat ik ben!?

                                                              Interview met mezelf
AfbeeldingEen meisje met een mond die soms vanzelf beweegt zonder dat ze daar enig invloed op heeft.

Druk aanwezig en vol verhaaltjes. Als ik me op mijn gemak voel zou je me kunnen vergelijken met een slechte cabaretvoorstelling zonder zichtbaar einde. Maakt in principe ook niet uit of er iemand luistert.

Te enthousiast wordend om dingen waar andere mensen hun schouders bij ophalen. Lyrisch worden over een film, boek of zak buggles, ben ik een kei in. Helaas wordt dit niet altijd begrepen.

Dierenvriend ten top! Als ik 40 ben en je bent toevallig van plan op bezoek te komen, trek vast vodden en rubberlaarzen aan want je komt terecht in een dierentuin. (Als je nu op bezoek komt trouwens ook want op dit moment kom je terecht op een boerderij dat over het algemeen nog erger is dan een dierentuin.)

Per ongeluk slordig. Ik kan het niet helpen! Ik vergeet alles, raak alles kwijt en laat alles overal slingeren of verslonzen. Maar niet expres, ik wil wel maar ik kan niet. Ook mijn moeder is er inmiddels van overtuigd dat ik een stofje mis waardoor ik niet anders kan.
(Hoogstwaarschijnlijk bevat mijn vader hetzelfde stofje)

Communicatiestudentachtig meisje. Bij gebrek aan talent en de ontbrekende ambitie om mijn hele leven omringd te worden door koeien ben ik Communicatie gaan studeren. Wat ik ermee wil is vooralsnog onbekend. Ik hou gewoon van prietpraat, reclames, mooie onverwachtse dingen, Social Media, mooie merken, discussies, uitgedachte plannetjes, televisie, schrijven, creatief bezig zijn en gebakken lucht omtoveren tot een heerlijke taart.

Soms een kleine boerin. Als de dochter van een boer ben je nu eenmaal gebombardeerd tot boerin. Prima! Ja, ik mest weleens stallen uit en mijn haar zit weleens onder de modder.

Grootse dromer. Ik heb vroeger regelmatig restaurants, kledingwinkels en maneges proberen op te richten. Helaas zonder succes maar later word ik rijk en beroemd.

Iemand-die-eigenlijk-niks-kan-missen. Vroeger had ik er meer ‘’last’’ van, maar ik kan niks missen. Feestjes, partijtjes, afspraakjes, ik wil erbij zijn! Want weetje, stel dat je iets mist?

Ik eet. Veel en vet. Ik doe aan korte verslavingen die in elkaar overlopen. Op dit moment ben ik verslaafd aan de frikadellenbroodjes van de C1000, ongelofelijk niet-voedzaam en lekker.

Ik hou van discussies. Ik geef met liefde mijn mening. Zeer toevallig ook het onderwerp voor mijn blog die ik lichtelijk gedwongen moest opzetten maar ik daarentegen heel leuk vind.

Ik dram. Niet over alles, maar over dingen die ik echt belangrijk vind, dram ik. Over dat ik perse Goeden Tijden Slechte Tijden wil zien bijvoorbeeld.

Leave a Reply

