Stemmen is geen genot

Stemmen vergelijken met het krijgen van een orgasme. Tja, origineel maar wat mij betreft niet erg doeltreffend. Ik wil stemmen niet relateren aan seks. Daar zit volgens mij niemand op te wachten. De doelgroep van dit spotje is volgens mij de seksverslaafde man die als boodschap interpreteren dat zij overal zomaar orgasmes op kunnen roepen. Waar dan ook. Lijkt me bijzonder smerig. De pen van het stembureau op te willen pakken wat niet lukt omdat deze vastgeplakt zit aan de tafel. Deze reclame, leuk geprobeerd maar slecht idee. Dadelijk wagen mensen het nog om Mark Rutte als sekssymbool te zien…

Leave a Reply

