Column: Eerlijkheid duurt het langst

Mijn blog heeft als thema ‘’zeggen wat je vindt’’, overal je ongezouten mening op los laten zonder blad voor de mond te nemen. Eerlijk zijn dus. Nu is eerlijk zijn niet altijd iets wat door iedereen geapprecieerd wordt:’’Wie denk je wel niet dat je bent!?’’. Misschien wordt eerlijkheid wel overschat? Misschien kun je soms beter een leugentje rondstrooien of simpelweg je mond houden om anderen niet te kwetsen. Misschien wel.

Toch ga ik gedurende 8 weken proberen eerlijk te zijn in mijn blogs. Altijd. En ik zal niet alleen eerlijk zijn, ik zal ook de confrontatie aangaan en overal mijn ongezouten mening rondstrooien.

Irritant misschien, maar daar zal ik snel genoeg achter komen. Ik wacht met smacht op boze mailtjes en bedreigingen.

Leave a Reply

