De opvulling van de leegte in mijn leven.

Ik mis iets in het leven. Ik kan er maar niet bij wat maar ik voel een leegte die ik maar niet opgevuld kan krijgen. Een zwart gat in mijn hart waar ik niks mee kan. Ik heb het gevoel dat er iets meer moet zijn dan dit. Het is geen depressie simpelweg een gevoel dat ik naar iets op zoek ben. Iets wat ik maar niet gevonden kan krijgen. Het ligt op het puntje van mijn tong maar ik kan er niet bij. Ik wil iets door mijn lichaam voelen stromen, iets warms, iets met een smaakje. Ik wil er het liefst niks voor hoeven doen, want dat gaat zo met verlangens. Ik wil er enkel op een knopje voor hoeven duwen. Een aantal secondes wachten en dan de leegte in mijn hart opvullen. En plots, heeft Nestle dát gemaakt waar ik al jaren naar op zoek ben. De leegte in mijn leven is opgevuld. Een automaatje dat thee met een smaakje zet.

Een thee automaat, nét waar iedereen al jaren naar op zoek was in het leven…

Leave a Reply

