Veel te bont.

Afbeelding

Er was even een tijd dat niemand van bont hield. Echt bont was uit, nep bont was in. Ik vond dit niet meer dan normaal, was er dan ook heel blij mee. Helaas is zoals zo vaak, het modebeeld veranderd en is bont geaccepteerd en zelfs in de mode. Je ziet tegenwoordig steeds meer meiden die veel geld spenderen voor zo’n prachtig dood konijn of vosje aan een jas en als het even kan zo opvallend mogelijk.

Sorry, ik vind dit niks. Het kan zijn dat ik hier vele mensen mee tegen de schenen trap maar als je bont draagt ga je in mijn ogen over lijken voor je uiterlijk. Veel meisjes sluiten hun ogen ook gewoon voor wat er precies aan hun jas hangt en hoe het is behandeld. Ik vind dit naïef en als we hier ‘’je bent wat je draagt’’ op toepassen heeft dit geen positieve invloed op je persoonlijkheid.

Kristie.

Leave a Reply

