Mijn voeten ten voeten uit.

Als communicatiestudente ben je altijd en overal journaliste. Zelfs als je half dronken op een tentfeest staat. Heel Vlijmen, Drunen, Haarsteeg en ook iemand uit Cromvoirt was uitgelopen om veel bier en wijn te drinken en te ‘’dansen’’ op Django Wagner. Maar we bekijken de avond even niet vanaf mijn hoofd, nee we bekijken het vanuit het oogpunt van mijn voeten. Die vrolijke stappers met schoenen aan in maatje 36 die de rest van mijn lichaam overal naar toe zeulen. Zij hadden het deze avond zwaar te verduren.

De avond begon goed voor de voeten, ze stapten vrolijk heen en weer en danste door de tent hene. De voetjes gingen hevig van de vloer. Een aantal uren later kreeg ik het wat heet onder mijn voeten. Dit had nogal wat voeten in de aarde en mijn voeten gingen het even van hoofd tot voeten meten. Wat zagen zij namelijk: er was een heuse overstroming! Vele genodigden hadden hoogstwaarschijnlijk genoeg gedronken en besloten hun alcoholische versnapering dan maar op de grond te draperen. Met als gevolg dat mijn voeten dit voor hun voeten geworpen kregen. Ze waren beland in een soort biermoeras en hier waren zij niet content mee. Helaas moesten zij nog een aantal uren door hossen voordat zij deze situatie konden verlaten. Het was een zware avond ten voeten uit voor mijn voeten maar ze probeerden niet te zeuren en hielden zich groot.

Ze waren dan ook blij toen zij zich aan het eind van de avond snel uit de voeten konden maken. De volgende dag bleek dat ook nog hun beste vrienden waren overleden… R.I.P.

Afbeelding

One thought on “Mijn voeten ten voeten uit.

Leave a Reply

