Wie zoekt zal vinden.

Image


Ik denk dat iedereen in dit leven op zoek is naar iets. ‘’Iets’’, lekker wazig natuurlijk. Maar ik denk dat de benaming naar dat íets nogal kan verschillen, noem het bijvoorbeeld: Geluk, Liefde, Jezelf, Avontuur, Het onbekende. Iedereen is op zijn eigen kleine ontdekkingreisje waarbij we onderweg van alles tegenkomen, onder andere elkaar. We komen elkaar tegen, overal. Iets wat zorgt voor veel interessante situaties.

‘’De ontdekkingsreis van je leven’’, klinkt nogal zweverig en behoorlijk zwaar. Zelfs voor mij: zweverig, filosofisch en soms lastig te peilen meisje. Daarom wil ik het voor nu een beetje concreet houden, ik ga tijdens mijn blog mensen, gebeurtenissen, reclames en andere situaties observeren en daarover schrijven. Hierdoor hoop ik dingen beter te kunnen doorgronden en daardoor mézelf te doorgronden. Oftewel, antwoord te geven op de vraag: Wie denk ik wel niet dat ik ben!?

Oh ja, no worries over je geweldige en met bloed zweet en tranen opgebouwde reputatie, ik zal fictieve namen gebruiken als ik observeer. ^^

 

Leave a Reply

